loading...
سایت تفریحی و سرگرمی سه فان سه www.3fun3.ir
تماس با ما
با سلام خدمت بازدیدکنندگان گرامی

دوستان با کلیک بر روی عکس زیر میتوانید با ما در تماس باشید
+
هرگونه سوالی از بنده دارید میتونید با فرم تماس با ما مطرح کرده و بنده پاسخ رو به ایمیلتون ارسال میکنم

admin بازدید : 255 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

اس ام اس هاي زیبا در مورد خداوند

یا رب مکن از لطف پریشان ما را / هر چند که هست جرم و عصیان ما را
ذات تو غنی بوده و ما محتاجیم / محتاج بغیر خود مگردان ما را . . .

اس ام اس خدا

گفتگو با خدا

 

آرزویت را برآورد میکند ، آن خدایی که آسمان را برای خنداندن گلی میگریاند . . .

اس ام اس خدا

گفتگو با خدا

 

پروردگارا
ببخش مرا که آنقدر حسرت نداشته هایم را خوردم ، شاکر داشته هایم نبودم . . .

اس ام اس خدا

گفتگو با خدا

 

بارالها
تو نادیده میگیری
من هم نادیده میگیرم
تو خطاهایـم را
من عطاهایت را . . .

اس ام اس خدا

گفتگو با خدا

 

تا لحظه شکست به خدا ایمان داشته باش
خواهی دید که ان لحظه هرگز نخواهد رسید . . .

اس ام اس خدا

گفتگو با خدا

 

گاهی خدا آن قدر صدایت را دوست دارد
که سکوت میکند تا تو بارها بگویی خدای من . . .

اس ام اس خدا

گفتگو با خدا

 

گفتم: خدایا از همه دلگیرم گفت: حتی از من؟
گفتم: خدایا دلم را ربودند گفت: پیش از من؟
گفتم: خدایا چقدر دوری گفت: تو یا من؟
گفتم: خدایا تنها ترینم گفت: پس من؟
گفتم: خدایا کمک خواستم گفت: از غیر من؟
گفتم: خدایا دوستت دارم گفت: بیش از من؟
    گفتم: خدایا اینقدر نگو من گفت: من توام ، تو من . . .

اس ام اس خدا

گفتگو با خدا

 

خدایا ، بر من این نعمت را ارزانی دار که :
بیشتر در پی تسلا دادن باشم تا تسلی یافتن
و بیشتر در پی فهمیدن باشم تا فهمیده شدن . . .

اس ام اس خدا

گفتگو با خدا

 

بهترین دوست، خداست، او آن قدر خوب است که اگر یک گل به او تقدیم کنید
دسته گلی تقدیم تان می کند و خوب تر از آن است که
اگر دسته گلی به آب دادیم، دسته گل هایش را پس بگیرد . . .

اس ام اس خدا

گفتگو با خدا

 

شکسته های دلت را به بازارخدا ببر
خدا خود بهای شکسته دلان است . . .

اس ام اس خدا

گفتگو با خدا

 

وقتی از اینکه آنچه را می خواستی بدست نیاوردی افسرده ای
فقط محکم بنشین و شاد باش
خداوند در فکر دادن چیزبهتری به تو می باشد . . .

اس ام اس خدا

گفتگو با خدا

 

اگر ذره بین نگاه قوی باشد
در تمام صفحه های ورق خورده ی زندگی اثر انگشت او دیده می شود
چه بچه گانه است که فکر می کنیم
همه اش را به تنهایی ، رنگ کرده ایم . . .

اس ام اس خدا

گفتگو با خدا

 

برکت پروردگار مثل بارونه ، اگر خیس نمی شم ، جایم را عوض می کنم . . .

اس ام اس خدا

گفتگو با خدا

 

خداوند، گوش ها و چشم ها را در سر قرار داده است
تا تنها سخنان و صحنه های بالا و والا را جست و جو کنیم . . .

اس ام اس خدا

گفتگو با خدا

 

خدایا دل مرا آنقدر صاف بگردان
تا قبل از پایین آمدن دستم دعایم مستجاب گردد . . .

اس ام اس خدا

گفتگو با خدا

 

خدایا ، کمک کن دیرتر برنجم ، زودتر ببخشم ، کمتر قضاوت کنم و بیشتر فرصت دهم . . .

اس ام اس خدا

گفتگو با خدا

 

خود را ارزان نفروشیم
درفروشگاه بزرگ هستی روی قلب انسان نوشته اند
قیمت = خدا

اس ام اس خدا

گفتگو با خدا

 

خداوندا
از پاداش، معافم کن
از بخشش، نا امیدم کن
از بهشت، مایوسم کن
تا هرچه می کنم به سودای انعام تو نباشد . . .

اس ام اس خدا

گفتگو با خدا

 

امروز از دیروز به مرگ نزدیک تریم به خدا چطور . . . ؟

اس ام اس خدا

گفتگو با خدا

 

خداوندا
اگر داشتن، ذلیل داشتنم میکند
ندارم کن
اگر کاشتن، اسیر چیدنم میکند
بیکارم کن

اس ام اس خدا

گفتگو با خدا

 

خــــدایا
همه از تو می خواهند ، بدهی
من از تو می خواهم ، بگیری
خـــــدایا
این همه حس دلتنگی را از من بگیر . . .

اس ام اس خدا

گفتگو با خدا

 

خدا را دوست بدارید
حداقلش این است که یکی را دوست دارید که روزی به او می رسید . . .

اس ام اس خدا

گفتگو با خدا

 

اگر از خدا بپرسید کیستی؟ در جواب ?ما? را معرفی خواهد کرد!
ما بهترین معرف خداییم، آیا اگر از ما بپرسند کیستی؟ خدا را معرفی خواهیم کرد؟

اس ام اس خدا

گفتگو با خدا

 

خدایا !
خدایا چگونه تو را بخوانم درحالی که من، من هستم
(با این همه گناه ومعصیت)
و چگونه از رحمت تو نا امید شوم درحالی که تو، تو هستی
(با آن همه لطف ورحمت)
خدایا تو آنچنانی که من می خواهم
مرا نیز چنان کن که تومی خواهی

اس ام اس خدا

گفتگو با خدا

 

آموخته ام که وقتی ناامید میشوم
خداوند با تمام عظمتش ناراحت میشود
و عاشقانه انتظار میکشد که به رحمتش امیدوار شوم . . .

 

اس ام اس خدا

گفتگو با خدا  

به خاطر بسپاریم همراهی خدا با انسان مثل نفس کشیدن است
آرام، بی صدا، همیشگی . . .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب جنجالی و پر بازدید+جدید
تبلیغات

درباره ما
به نام خدا.سایت سه فان سه با کمک خدا و یاری دوستان از اواخر تیر 92 ساخته شده است که می کوشد بهترین و جدید ترین مطالب را برای بازدید کنندگان تهیه و منتر کند! متشکریم که وقت گران بهای خود را در سایت ما می گذرانید! برای تعجیل آقا صلواتی بفرمایید!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به سایت و مطالب سایت چه امتیازی میدهید؟؟
    تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 694
  • کل نظرات : 724
  • افراد آنلاین : 72
  • تعداد اعضا : 1571
  • آی پی امروز : 176
  • آی پی دیروز : 86
  • بازدید امروز : 393
  • باردید دیروز : 268
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,763
  • بازدید ماه : 1,763
  • بازدید سال : 43,474
  • بازدید کلی : 2,471,998
  • خبر نامه سایت
    پس از وارد کردن ایمیل خود در کادر زیر دکمه "در خبر نامه عضوم کن! "رو بزنید و پس از تایید ایملیل، از این به بعد می توانید جدید ترین مطالب عکس ها و .. را در ایمیل خود داشته باشید.

    Enter your email address:

    Delivered by خبر نامه سه فان سه


    گالری

    عکس های جدید سپیده خداوردی | گالری عکس های جدید سپیده خداوردیعکس های گلچین و تازه منتشر شده ی آزاده زارعی

    عکس های جدید و زیبای آزاده صمدی | گالری عکس بازیگران زن ایرانیعکس های جدید از خوشگل ترین دختران و زنان کره ای | دختران و زنان خوشگل کره ای

    عکس های جدید و کاملا جدید از نانسی عجرم | عکس های خفن نانسی