loading...
سایت تفریحی و سرگرمی سه فان سه www.3fun3.ir
تماس با ما
با سلام خدمت بازدیدکنندگان گرامی

دوستان با کلیک بر روی عکس زیر میتوانید با ما در تماس باشید
+
هرگونه سوالی از بنده دارید میتونید با فرم تماس با ما مطرح کرده و بنده پاسخ رو به ایمیلتون ارسال میکنم

admin بازدید : 299 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

متن و اس ام اس گریه دار جدید و قشنگ

متن و اس ام اس گریه دار

رعد و برق

هارت و پورت است

چیزی در دل ابر نیست

جز اشک

جز باران . . .

 

پیامک جدید گریه

 

کاش می دانستم

چه کسی این سرنوشت را برایم بافته

آنوقت به او می گفتم

یقه ام را آنقدر تنگ بافته ای

که بغض هایم را نمی توانم فرو بدهم . . .

 

پیامک جدید گریه

 

بغض همیشه نشانه ی ضعفِ بغض کننده نیست !

گاهی بیانگر شدت بیرحمی مخاطبش است . . . !

 

پیامک جدید گریه

 

امشب غــمهــا . . .

برام مهــمونــی گــرفتــنـــد . . .

و مـــن میخــوام بتــرکـونــم . . .

همــه ی بغــض هام رو . . .

 

اس ام اس با موضوع گریه

 

مثه بارانهای بی اجازه وقت و بی وقت در هوایم پراکنده است

و من بی هوا ناگهان خیسم از او . . .

 

اس ام اس با موضوع گریه

 

نبودنت ها را با خیال بودنت به هم بافته ام

چه سنگین شده این شال گردن

دارد بغضم را در گلو خفه میکند . . .

 

اس ام اس با موضوع گریه

 

کف دستم هستند . . .

بی بهانه هم میتوانم بریزمشان ،

اشکهایم را میگویم !

دیگر مثل گذشته ها نیست که باید کلی حس میگرفتم تا بیایند . . . !

این روزها برعکس ، کلی حس میگیرم که نیایند بی مهابا . . .

 

اس ام اس با موضوع گریه

 

اشک رو باید جلوی کسی ریخت که طاقت دیدن اشکاتو نداشته باشه که اگه اشکاتو دید بهت بگه : الان هوای بارونی نمیخوام، دنیامو بارونی نکن که چشمای تو تمام دنیای منه !

 

اس ام اس با موضوع گریه

 

دلم !

گلم !

احرمت نگه دار !

که این اشک ها خون بهای عمر رفته ی من است !

 

اس ام اس با موضوع گریه

 

ﺭﺍﺑﻄﻪﻫﺎ ﺭﺍ ﺧﻮﺏ ﺗﻤﺎﻡ ﻛﻨﻴﺪ ؛

حتی ﺍﮔﺮ نمیﺷﻮﺩ ﻛﻪ ﺧﻮﺏ ﺗﻤﺎﻡ ﺑﺸﻮﻧﺪ . . .

ﺑﻪ ﺧﺪﺍ ﺩﻧﻴﺎ ﮔﻨﺠﺎﻳﺶ ﺍﻳﻦ ﻫﻤﻪ ﺑﻐﺾ ﺭﺍ ﻧﺪﺍﺭﺩ

 

اس ام اس گریه کردن

 

در این شهر دلتنگ

بازوان تو

میدان تحریر بغض های من است . . .

 

اس ام اس گریه کردن

 

همدم تمام این شبهای تنهائی تو نبودی

بلکه بغضی بود نیمه تمام

که میخواهد مرا تمام کند

 

اس ام اس گریه کردن

 

یکی ازم پرسید منبع نوشته هات کجاس ؟

فکر میکنی گفتم تک پیامک ؟!؟!؟ نه . . .

گفتم زیاد دور نیس ، یک وجبی بغضم !

 

اس ام اس گریه کردن

 

لب هایت را به صورتم نزدیک نکن

میترسم شوری اشکام نمک گیرت کند

 

اس ام اس گریه کردن

 

میسپارمت ب لبخندها . . .

گرچه خودم مهمان بغضهای بی دلیلم . . .

 

اس ام اس گریه کردن

 

یه وقتایی که دلت گرفته بغض داری آروم نیستی !

دلت براش تنگ شده . . .

حوصله هیچکسو نداری !

یاد لحظه ای بیفت که اون همه بی قراری هاتو دید اما . . .

چشاشو بست و رفت

 

اس ام اس گریه دار جدید

 

دارم دستمال میدوزم دورشان راهم گلدوزی میکنم تا به این زودی ها پاره نشود

برای روز مبادا لازمشان دارم آخر آن روز به جای اشک خون گریه خواهم کرد ودستمال کاغذی صرف نمیکند

روز مبادای من روزی است که بدانم جواب وفایم را با خیانت به من و وفایت به دیگری داده ای

 

متن و اس ام اس گریه دار

 

هرکه آید گوید :

گریه کن ! تسکین است

گریه آرام دل غمگین است

چندسالی است که من می گریم

در پی تسکینم

ولی ای کاش کسی می دانست

چند دریا بین ما فاصله است !!؟

من و آرام دل غمگینم . .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب جنجالی و پر بازدید+جدید
تبلیغات

درباره ما
به نام خدا.سایت سه فان سه با کمک خدا و یاری دوستان از اواخر تیر 92 ساخته شده است که می کوشد بهترین و جدید ترین مطالب را برای بازدید کنندگان تهیه و منتر کند! متشکریم که وقت گران بهای خود را در سایت ما می گذرانید! برای تعجیل آقا صلواتی بفرمایید!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به سایت و مطالب سایت چه امتیازی میدهید؟؟
    تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 694
  • کل نظرات : 724
  • افراد آنلاین : 67
  • تعداد اعضا : 1571
  • آی پی امروز : 242
  • آی پی دیروز : 86
  • بازدید امروز : 543
  • باردید دیروز : 268
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,913
  • بازدید ماه : 1,913
  • بازدید سال : 43,624
  • بازدید کلی : 2,472,148
  • خبر نامه سایت
    پس از وارد کردن ایمیل خود در کادر زیر دکمه "در خبر نامه عضوم کن! "رو بزنید و پس از تایید ایملیل، از این به بعد می توانید جدید ترین مطالب عکس ها و .. را در ایمیل خود داشته باشید.

    Enter your email address:

    Delivered by خبر نامه سه فان سه


    گالری

    عکس های جدید سپیده خداوردی | گالری عکس های جدید سپیده خداوردیعکس های گلچین و تازه منتشر شده ی آزاده زارعی

    عکس های جدید و زیبای آزاده صمدی | گالری عکس بازیگران زن ایرانیعکس های جدید از خوشگل ترین دختران و زنان کره ای | دختران و زنان خوشگل کره ای

    عکس های جدید و کاملا جدید از نانسی عجرم | عکس های خفن نانسی