loading...
سایت تفریحی و سرگرمی سه فان سه www.3fun3.ir
تماس با ما
با سلام خدمت بازدیدکنندگان گرامی

دوستان با کلیک بر روی عکس زیر میتوانید با ما در تماس باشید
+
هرگونه سوالی از بنده دارید میتونید با فرم تماس با ما مطرح کرده و بنده پاسخ رو به ایمیلتون ارسال میکنم

admin بازدید : 369 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

اس ام اس و متن غمگینی| متن احساسی و غمگین بودن

من تو را دوست داشتم ، تو اما بگذار حفظ شود آبروى دل در سه نقطه ها…

.
.
زمستان نیست ، دلتنگی توست که میلرزاند چهارستون دلم را…

.
.
تو و خوشبختی چقدر شبیه به همید ، به هیچ کدامتان نرسیدم.

.
.
میدانم به خاطر همه ی بایدها نباید تو را داشته باشم.

.
.
عشقش که سر کلاس زنگ میزد میگفت خانوم اجازه برم آب بخورم ؟ حالا مدتهاست که دیگر اجازه نمیگیرد و این بار معلم است که هر روز میگوید : چن وقته خیلی داغونی ، برو یه آبی به سر و صورتت بزن.

.
.
دست مریزاد پروردگارم ، چه پوست کلفتی برایم آفریدی ! چه دل صبوری به سینه ام سپرده ای و چه شانه هایی که این چنین بار طعنه هارا میکشند و نمیشکنند…

.
.
چای می نوشیدم که یکباره دلتنگت شدم ، بغض کردم و اشک در چشمانم حلقه زد.
همه با تعجب نگاهم کردند ، لبخند تلخی زدم و گفتم : “چقد داغ بود !!!”

.
.
درد دارد وقتی با نسیمی برود کسی که به خاطرش به طوفان زده ای !

.

.
جایت خالی ، چقد هوا برای داشتنت خوب است !


.

اس ام اس و متن غمگینی| متن احساسی و غمگین بودن


.
ﺧﯿﻠﯽ ﺑﺪﻩ ﺁﺩﻡ ﺗﻮ ﯾﻪ ﺷﺮﺍﯾﻄﯽ ﻗﺮﺍﺭ ﺑﮕﯿﺮﻩ ﮐﻪ ﻫﯿﭻ ﮐﺪﻭﻡ از ﺷﮑﻠﮏ ﻫﺎﯼ ﯾﺎﻫﻮ ﻣﺴﻨﺠﺮ ﻫﻢ ﺑﯿﺎﻧﮕﺮ ﺍﺣﺴﺎﺳﺎﺗﺶ ﻧﺒﺎﺷﻪ !

.
.
خسته ام از تظاهر به ایستادگی ، از پنهان کردن زخم هایم
زور که نیست ! دیگر نمیتوانم بی دلیل بخندم و با لبخندی مسخره وانمود کنم همه چیز رو به راه است !

.
.
به او بگویید این همه استخوان در بدنم بود ، چرا دلم را شکست ؟

.
.
گاهی وقتا زندگی یعنی دوست داشتن تو بی هیچ امیدی برای داشتنت !

.
.
چه کسی باور کرد ؟ جنگل جان مرا ، آتش عشق تو خاکستر کرد !

.
.
یادم رفته بچه که بودم آرزوهام چی بوده ولی از این مطمئنم که چیزی که الان هستم آرزوی بچگیام نبوده و نیست !

.
.
هی فلانی سراغم را بگیر ، کم نمیشود از نخواستن هایت !

.
.
این روزها جنس حالم زیاد مرغوب نیست !

.
.
کل اسمهای تو موبایلمو به اسمش تغییر دادم ؛ حالا هر روز بهم زنگ میزنه ؛ نه یکبار چند بار ! تازه تغییر صدا هم میده !!! من که میدونم اونم دلش برام تنگ میشه …

.
.
پاکت هم دلش شکست ، باور نمیکرد به جای نامه کارت عروسی آورده باشد !

.

اس ام اس و متن غمگینی| متن احساسی و غمگین بودن


.


من و تو میدانیم ، کز پی هر تقدیر حکمتی می آید
من و فرسایش دل ، تو و تصمیم و مکان ، ما و تقدیر و زمان
چه شود آخر دلتنگیها ؟؟؟ خدا میداند !

.
.
دلواپسی من از نیامدنت نیست ، می ترسم در پس این دل دل زدن ها بیایی و دیگر نخواهمت !

.
.
سکوت همیشه به معناى رضایت نیست
گاهى یعنى خسته ام از اینکه مدام به کسانى که هیچ اهمیتى براى فهمیدن نمى دهند ، توضیح دهم !

.
.
من نوشتم از دنیا
اون نوشت : بی رحمی
من نوشتم از قسمت
اون نوشت : سرگرمی !

.
.
درسته که تو رفتی و بعد تو هنوز زنده ام ولی قاتل هیچ میدانی بعد تو لبانم گورستان خنده هایم شده اند ؟

.
.
بهم گفت چشم بزار تا برم قائم بشم
منم چشم گذاشتم ، خواستم از لای انگشتانم ببینم کجا قائم میشه ولی دیدم با یه غریبه داره راه میره !
به روی خودم نیاوردم و گفتم : بیام ؟ گفت : تو کجا ؟؟؟

.
.
راز سکوت را نم نم اشک میداند و غم تنهایی را خلوت شب.

.
.
این روزها دلم هوای کسی را میکند که هوای داشتنش هم یک آرزوست !

.

.
آنقدر برای تو بوده ام که دیگر من برایم غریبه است
اینگونه است که وقتی میروی می میرم چون نه تو را دارم و نه خودم را…

.

اس ام اس و متن غمگینی| متن احساسی و غمگین بودن


.


رفت بدون گفتن خدانگهدار ، شاید میدانست بدون او حتی نمیخواهم خدا نگهدارم باشد !

.
.
سخت است از شدت بغض گلودرد بگیری و همه بگویند لباس گرم بپوش !

.
.
گاهی آنقدر دلم از زندگی سیر میشود که میخواهم تا سقف آسمان پرواز کنم و رویش دراز بکشم آرام و آسوده مثل ماهی حوضمان که چند روزیست روی آب است !


.

اس ام اس و متن غمگینی| متن احساسی و غمگین بودن


.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب جنجالی و پر بازدید+جدید
تبلیغات

درباره ما
به نام خدا.سایت سه فان سه با کمک خدا و یاری دوستان از اواخر تیر 92 ساخته شده است که می کوشد بهترین و جدید ترین مطالب را برای بازدید کنندگان تهیه و منتر کند! متشکریم که وقت گران بهای خود را در سایت ما می گذرانید! برای تعجیل آقا صلواتی بفرمایید!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به سایت و مطالب سایت چه امتیازی میدهید؟؟
    تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 694
  • کل نظرات : 724
  • افراد آنلاین : 73
  • تعداد اعضا : 1571
  • آی پی امروز : 255
  • آی پی دیروز : 86
  • بازدید امروز : 571
  • باردید دیروز : 268
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,941
  • بازدید ماه : 1,941
  • بازدید سال : 43,652
  • بازدید کلی : 2,472,176
  • خبر نامه سایت
    پس از وارد کردن ایمیل خود در کادر زیر دکمه "در خبر نامه عضوم کن! "رو بزنید و پس از تایید ایملیل، از این به بعد می توانید جدید ترین مطالب عکس ها و .. را در ایمیل خود داشته باشید.

    Enter your email address:

    Delivered by خبر نامه سه فان سه


    گالری

    عکس های جدید سپیده خداوردی | گالری عکس های جدید سپیده خداوردیعکس های گلچین و تازه منتشر شده ی آزاده زارعی

    عکس های جدید و زیبای آزاده صمدی | گالری عکس بازیگران زن ایرانیعکس های جدید از خوشگل ترین دختران و زنان کره ای | دختران و زنان خوشگل کره ای

    عکس های جدید و کاملا جدید از نانسی عجرم | عکس های خفن نانسی