loading...
سایت تفریحی و سرگرمی سه فان سه www.3fun3.ir
تماس با ما
با سلام خدمت بازدیدکنندگان گرامی

دوستان با کلیک بر روی عکس زیر میتوانید با ما در تماس باشید
+
هرگونه سوالی از بنده دارید میتونید با فرم تماس با ما مطرح کرده و بنده پاسخ رو به ایمیلتون ارسال میکنم

admin بازدید : 339 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (0)

اس ام اس های جدید و احساسی زیبا| اس ام اس های احساسی و زیبا

امیدوارم خوشتون بیاد!http://up.cafe-barani.ir/up/cafe-barani/s/kiss.pnghttp://up.cafe-barani.ir/up/cafe-barani/s/kiss.png


http://up.cafe-barani.ir/up/cafe-barani/s/heart.pnghttp://up.cafe-barani.ir/up/cafe-barani/s/heart.pnghttp://up.cafe-barani.ir/up/cafe-barani/s/heart.pnghttp://up.cafe-barani.ir/up/cafe-barani/s/heart.pnghttp://up.cafe-barani.ir/up/cafe-barani/s/heart.pnghttp://up.cafe-barani.ir/up/cafe-barani/s/heart.pnghttp://up.cafe-barani.ir/up/cafe-barani/s/heart.pnghttp://up.cafe-barani.ir/up/cafe-barani/s/heart.png

 

جان فدای او که یادم می کند

یاد او هر روزه شادم می کند

مهربانی های او شیرین شکر

با مرامش کیش و ماتم می کند

اس ام اس های جدید و احساسی زیبا| اس ام اس های احساسی و زیبا

عاشقت شدم بازی ام دادی

آن هم از نوع قایم باشکش

و من چه کودکانه به بازی ادامه دادم

نمی دانستم قرار است دیگر پیدا نشوی

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

هوا خوب باشد یا نه فرقی نمی کند

هنوز به هوای تو نفس می کشم

اس ام اس های جدید و احساسی زیبا| اس ام اس های احساسی و زیبا

تو که گفتی نقاش نیستی

پس چرا به تو فکر می کنم

دنیایم رنگـــــــــی می شود

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

همین که صدایم می‌کنی همه چیز این جهان یادم می‌رود

یادم می‌رود که جهان روی شانه‌ من قرار دارد

یادم می‌رود سر جایم بایستم

پابه‌پا می‌شوم

زمین می‌لرزد

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

بگذار مــردم هرچه دلشـــان مــےخواهد بگویند!

مــَن فقط از تــو مـے گویــَم

کـلـمـات را مـثل ِ گـلـبـرگ زیـر پـای تـو مـی‌ریـزم

کـه راه گـم نـکـنـی و بـر کـاغـذم بـمـانـی

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

آن کس که قلب خاکی اش را

سنگ فرش قدم هایت می کند منم

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

وصیت کردم بعد از مردنم قلبم را اهدا کنند

ولی گفتند امضای صاحبش لازمه

اجازه میدی؟

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

صحبت از فاصله نیست

صحبت از مهر و وفاست

شاید این فاصله ها

محک عاطفه هاست

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

عشق با هم صعود کردن نیست

عشق در وقت سقوط با هم بودن است

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

زندگی زیباست

یعنی از همان روز که تو تمام زندگی ام شدی

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

نفسم !

تو را از من بگیرند ، می میرم …

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

درسته که گوشیم قیمتی نداره

ولی اونیکه بهم زنگ میزنه قیمتی ترینه …

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

در خیالم با خیالت بی خیال عالمم …

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

تو را با ط دسته دار مینویسم

? طـــــو ? با همه فرق داری …

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

کاش بدانے دنیا با همه وسعتش

بدون تو جایے براے زندگے ندارد

به رسم ســــــپاس نوشتم که بدانی: “عــــــزیــــــزے”

اس ام اس های جدید و احساسی زیبا| اس ام اس های احساسی و زیبا

بی شک کپی رایت را خدا رعایت کرد

وقتی تو را بی همتا آفرید

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

من نباشم دنیا یک من کم دارد

تو که نباشی من یک دنیا کم دارم

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

تو تک ستاره منی منم اسیر بودنت

از ته دل داد میزنم می میرم از نبودنت

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

مثل ستاره تو قشنگی

اما تنها فرقی که داری

اون ها زیادن تو تکى

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

عشق چیز عجیبی نیست

همین است که تو دلت بگیرد و من نفسم …

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

“منی” که کنارش “تو” نباشی

“تومنی” نمی ارزد

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

قدیم ندیما گفتن : برای کسی بمیر که برات تب کنه !

قدیمیا چه پر توقع بودن !

من برات میمیرم ، خدا نکنه تو تب کنی

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

سفری به دور دنیاست

وقتی دستانم تا انتها رویت را نوازش می کنند

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

نمی دانم هم اکنون در کجا مشغول لبخندی

فقط یک آرزو دارم که در دنیای شیرینت

میان قلب تو با غم نباشد هیچ پیوندی

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

تو باشی ، من باشم و دیگر هیچ …

دنیا هم ارزانی خودشان !

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

ﺷﺐ ﻭ ﺭﻭﺯ ﻣﻴ ﺒﺎﺭﻡ

ﺗﻮ ﻓﻘﻂ ﺭﻧﮕﻴﻦ ﻛﻤﺎﻥ ﻟﺤﻈﻪ ﻫﺎﻳﻢ ﺑﺎﺵ !

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

من می تونم دنیا رو یه دستی فتح کنم

به شرطی که اون دست دیگه ام رو تو گرفته باشی …

اس ام اس های جدید و احساسی زیبا| اس ام اس های احساسی و زیبا

این روزها بدجور به تو آغشته ام

از صافی ردم کن و ببین که جز تو هیچم نمی ماند !

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

دستم نمی رسد به بلندای چیدنت

باید بسنده کنم به رویای دیدنت

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

حکایت عشق من به تو

حکایت عشق آسمان به زمین است

گرچه از هم دورند و به هم نمیرسند

اما گاهی دل آسمان میگیرد و برای زمینش دلی سیر میبارد

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

بی بهانه به خاطرم می آیی

شاید همین باشد معنای عزیز بودنت

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

دست هایم نمی رسند تا ستاره آرزوهای محال را برایت بچینم

آنچه از چیدن ستاره برایم مهم تر است

رویای ناب آرزوهای توست

آنرا برایت می خواهم

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

لبخند تو تمام تعادل شهر را به هم میریزد

تو بخند من شهر را دوباره می سازم

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

این دل منه

دیدیش؟

ندیدی؟

خب نبایدم ببینی آخه واست یه ذره شده!‏

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

کوه نیستی ، اما صدایت که می زنم

شعر و شور و عشق به من باز می گردد

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

پر از شور و سراسر مهربانی ست

کمی سبز و کمی هم آسمانی ست

شده متن تمامی خبرها

دو چشمت سومین جنگ جهانی ست !

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

ماه همیشه پشت ابر نمیماند

گاهی پشت پلک های تو روی شانه من بخواب میرود

اس ام اس های جدید و احساسی زیبا| اس ام اس های احساسی و زیبا

تاپ‌ تاپِ قلبت موسیقی بی‌کلامی‌ست

که روان‌شناسان برایم تجویز کرده‌اند

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

عشق تو به تار و پود جانم بسته است

بی روی تو درهای جهانم بسته است

از دست تو خواهم برآرم فریاد

در پیش نگاه تو زبانم بسته است

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

شب ها بیشتر می خواهمت

نه این که روز نخواهم نه

اما حسادت ماه برایم جالب است

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

اگرچه در ثانیه های زندگیت حضور ندارم

اما دعایم همیشه همه جا با توست

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

ارزش قلب به عشق

ارزش سخن به صداقت

ارزش چشم به پاکی

ارزش دوست به وفاست

ولی ارزش تو به اندازه تمام دنیاست

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

تمام خوبی ” عشق ” به اینست که وقتی تو نیستی

خواب از گلوی چشمانم پائین نرود لبخند بر لبانم جاری نشود و

دستانم مدام بهانه ی تو را بگیرند !

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

به سرم اگر شلیک کنند

جای خون فکر تو میپاشد به دیوار !

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

زیبا ترین پــازل دنیاست

وقتی فاصله ی بین انگشتانم

با انگشتان ” تــــو ” پر می شود

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_
فقط برای چیدن لبانت پاهایم را بلند می کنم!

هیچ میوه ای انقــــــــــدر شیرین نیست

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

برای من تنها با یک گل بهار می شود

گل روی تو …

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

با اینکه ازم دوری

اما هر وقت دستمو میذارم روقلبم میبینم سرجاتی

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

گویند باغبان عمری طولانی دارد

چون با گل سر و کار دارد

ولی من عمر طولانی تر از باغبان دارم

چون عشقی زیباتر از گل دارم

اس ام اس های جدید و احساسی زیبا| اس ام اس های احساسی و زیبا

پیامک میدهم اکنون برایت

به قربان دو چشمان سیاهت

بده اس ام اسی تا شاد گردم

دلم کرده کنون خیلی هوایت

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

دختر : من حسودیم میشه موقعی که دخترا بهت نگاه میکنن!

پسر : حسودی نکن عزیزم

دختر : چرا ؟

پسر : چون تو چیزی داری که اونا ندارن!

دختر : چی؟

پسر : قلبم ♥

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

قیمت ندارد

میم مالکیتی که از زبان تو می شنوم

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

عاشقی یعنی بعد از دو ساعت اس ام اس بازی با عشقت

شب که دلتنگش میشی دوباره می شینی

همون اس ام اس های تکراری رو می خونی

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

دلم کمی تو را…
دروغ چرا؟؟!!
خیلی تو را می خواهد…

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

زیبایی ات
دیکتاتوری است
که کلمات را در من به گلوله می بندد !
هر لحظه ،
شعری در من شهید می شود ❤

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

وَقـتیـــ کِنـــارَمیـــ ـــ ،
جــــایــیـــــ بـَــــرای ِ هیــچ شِتـابـیـــ ـــ نـیستـ ـــ ..
مَقـصَـــــد ،
هَمـــــینـــ حُضـــ ـــور ِ مـَــــن و تـُـــوسـتـــــــ

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

مدتهاست چهره ات را
عاشقانه در ذهنم نقاشی میکنم
کارم را خوب بلدم
هیـــــــــــــس
بین خودمان باشد
بدجور سر کشیدن چشمانت گیر کرده ام . . .

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

وقتے دو قلــ♥ــب برای یڪـدیگر بتپد…
هیچ فاصلـــ ــہ اے دور نیسـﭞ …
هیچ زمانے زیــــاد نیسـﭞ…
و هیچ عشـــ♥ـــق دیگرے نمے تواند
آن دو را از هم دور کند !
محڪـم تریـטּ برهاטּ عشــ♥ـــق…
اعتمــــــــــــــ♥ــــــــــــاد اسـﭞ…

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

عشق تو
عبور ماه است از خیابان
در شب حکومت نظامی !

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

مـــردانـــــــه تر عاشقــــــــــم بـــــاش…
تابـــــبیــنے برای دیــــــوانگــــــے ھایـــت چقــــــدر زنـــــــــــم !

دلم “آرامش” وارونه میخواهد :
“ش م ا ر ا ” . . .

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

گاهی خیالت آنقدر واقعیت دارد که …
داغ می شود پیشانی ام !
از داغی لبانت !

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

در سایه درختی که یه نفر جا دارد تو بمان !
من به زیر آفتاب ماندن در کنار تو راضیم

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

عزیـز کرده ی ِ شعرهایــم
خواستـم بگویـم ” بی تو …”
نفس ِ شعر بنـــد آمد !
من که دیگــر
جـای ِ خود دارم …

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

من – تو = هیچ !
تبصره هم نداره

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

مینویسم عشق
بخوان قلب
می نویسم عشق
بخوان نفس
می نویسم عشق
بخوان روح
می نویسم تو
بخوان من
می نویسم ما
بخوان عشق

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

بیا تا فارغ از تقدیر فردا دمی هم صحبت پیمانه باشیم
چه میدانیم شاید لحظه ای بعد کنار هم ولی بیگانه باشیم

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

ﻣﺎ ﺁﺩﻣﺎ ﻭﻗﺘﯽ ﻋﺎﺷﻖ ﻣﯿﺸﯿﻢ
ﺑﻪ ﺟﺎﯼ ﺍﯾﻦ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺑﻮﺩﻥ ﺑﺎ ﻋﺸﻘﻤﻮﻥ ﻟﺬﺕ ﺑﺒﺮﯾﻢ ,
ﺗﺮﺱ ﺍﺯ ﻧﺒﻮﺩﻧﺶ ﺩﺍﻏﻮﻧﻤﻮﻥ ﻣﯿﮑﻨﻪ ..!
ﺷﮑﺎﮐﻤﻮﻥ ﻣﯿﮑﻨﻪ ؛
ﺑﺪ ﺩﻝ ﻣﯿﺸﯿﻢ
ﺑﺪ ﺧُﻠﻘﯽ ﻣﯽ ﮐﻨﯿﻢ
ﺩﻋﻮﺍ ﻣﯿﺸﻪ ؛
ﺑﯽ ﺍﺣﺘﺮﺍﻣﯽ ﻣﯿﺸﻪ
ﻗﻬﺮ ﻣﯽ ﮐﻨﯿﻢ ﻭ ﺳﺮﺩ ﻭ ﺳﺮﺩﺗﺮ ﻣﯿﺸﯿﻢ …
ﺍﯾﻨﺎ ﻫﻤﺶ ﺑﺨﺎﻃﺮِ ﺗﺮﺱِ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺩﺍﺩﻧﻪ ﻫﺎﺍﺍ…

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

پسر:شنیدم دارى ازدواج میکنى؟
مبارکه
دختر:مرسى
پسر:میشه یه چیزى ازت بخوام؟
دختر:چى بگو؟
پسر:میشه اگه پسر دار شدى اسم منو روش بذارى؟
دختر:واسه چى،که هروقت صداش کردم درد بکشم
پسر:نه،آخه پسرا عاشق ماماناشونن
مى خوام بدونى که چه قدر عاشقت بودم…

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

برای خانه ام چند متر آسمان میخرم و یک دوجین ستاره

نمیخواهم اینجا غریبی کنی ماه من !

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

حدیث نگاهت را برای دریا گفتم،
لحظه ای ساکت ماند و بعد….
همه چیز را ویران کرد!

اس ام اس های جدید و احساسی زیبا| اس ام اس های احساسی و زیبا


تو از یک راه رفته ای اما دل من …

هزار راه می رود برایت

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

از رادیو دست میکشم

موجی زیباتر از موهای تو نخواهم یافت !

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_
شعری که تو را جان می بخشد ، شاعرش را یک بار کشته است !

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

خسته ام
بیا برای من کتاب بخوان
برای من چایی بخور و کمی برای من بخواب
من هم برای تو میمیرم !

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

مردم همیشه تو را به خدا سوگند میدهند اما برای من تو آن همیشه ای که خدا را به تو سوگند میدهم !

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

شعر را به تو میسپارم ، کلید خانه و چراغ را ، خودم را هم به تو میسپارم
سفارش نمی کنم چون خیالم راحت است !

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

من را شمعدانی ای بدان در گلدانی کوچک که بیشتر از آب و آفتاب به تـــــــو نیاز دارد !

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

ﻫﻮﺍﻳﻢ ﺭﺍ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺵ
ﻣﻦ ﺧﻮﺩﻡ ﺭﺍ ﺑﻪ باد ﺩﺍﺩﻩ ﺍﻡ ﺑﺮﺍﻱ ﺗــﻮ !
_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_
تمام پل های پشت سرم را خراب کردم و تمام راه هایی که مرا به گذشته ی بی تو می برد
نه قصد برگشت دارم نه می توانم به جایی بازگردم که آنجا نبوده ای !

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

مثل عکاسی ماهر نگاهت میکنم ، از نزدیک ترین زاویه ممکن و سرت را دقیقا رو به رویم نگه می دارم
خورشید را روی صورتت پخش می کنم و در ذهنم از امروز تو عکس می گیرم برای روزهایی که نیستی !

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

در صفر مطلق ذوب میشوم وقتی به کفش هایت کنار کفش هایش فکر میکنم !

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

پای فکر تو که وسط باشد ، خیابان به کنار ، اتاق هم قدم زدن دارد !

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

آفتاب را دوست دارم به خاطر پیراهنت روی طناب رخت
باران را گر می بارد بر چتر آبی تو
و خدا پرست شدم چون تو نماز خواندی !

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

دنیا ارزانی آدمهایش !
فقط من باشم و تو ، دو فنجان چای به ضمیمه لبخندت …

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

دست های من هی آب می روند و تو هر شب ماه تر می شوی !


اس ام اس های جدید و احساسی زیبا| اس ام اس های احساسی و زیبا


چقدر نوازش دست های مهربان تو خوب است و من چه زود دلم برای همه ی چیزهای خوب تنگ می شود !

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

بگذار لبهایت برای بوسیدن باشد ؛ چشمهایت به اندازه ی کافی حرف برای گفتن دارد !

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_
حسادت یا خساست ؟؟؟
اسمش را هرچه میخواهی بگذار ، 
من میخواهم تو فقط عزیز دل من باشی !

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

از نویی شعرم پیداست کهنگی عشقت !

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_
وقتی میخندی ، عشق کوچکترین اتفاقیست که می افتد !

اس ام اس های جدید و احساسی زیبا| اس ام اس های احساسی و زیبا

من اگر بمیرم او شاید گریه کند اما او اگر گریه کند من قطعا می میرم !

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

ماه و این همه آسمان , “تو” و این همه مهربانی
چه تشبیه زیبایی ست !

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

پیش از این بیدی نبودم که با این بادها بلرزم اما حالا نسیم عبور تو هم مجنونم می کند!
مجنونم میکند مسیر عبور تو !

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

مــے لـــرزכ ؛ כلــمـ را مـےگــویــمـ
وقتـے ڪــﮧ لبــפֿــنـכتــ ، رو بـــﮧ مـטּ باشـכ…

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

از روزی که نامتــــ ملکه ی ذهنمــ شد،
احساســـ می کنمــ جمجمه امـــ با شــکوه ترینـــ امپراتوری دنیـاستـــ…

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

چشمانتــــــــــــــ را نبنــــد
دیوان قشنگی ستــــــــ “نگاهتــــ”

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

من چہ عاشقانہ مے پرستم تمام آن لحظہ هاے را کہ بہ نام مےخوانمت و تو با جان گفتنهایت مـرا بـیخود کنـے از خـودم!

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

اگراوبرای توساخته شده بودمن برای توویران شده بودم

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

پنجره های عالم را خواهم شکست گر بدانم غروب را با دلگیری به تماشا نشسته ای

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

وقتی تو با منی …

ترافیک میتونه زیباترین مکث عالم باشه …

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

به سکوت سرد مرداب قسم که تو نیلوفر چشمان منی

و دل خسته ی من می ترسد که تو پژمرده شوی

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

اتل متل یه رویا به یادتم یه دریا

خواستم اینو بدونی که تو تکی تو دنیا

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

چه فرقی می‌کند من عاشق تو باشم یا تو عاشق من ؟

چه فرقی می کند رنگین کمان از کدام سمت آسمان آغاز شود … ؟

_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_

روی بعضی آدما باید تشدید گذاشت

انقد که ماهن …

 

اس ام اس های جدید و احساسی زیبا| اس ام اس های احساسی و زیبا

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب جنجالی و پر بازدید+جدید
تبلیغات

درباره ما
به نام خدا.سایت سه فان سه با کمک خدا و یاری دوستان از اواخر تیر 92 ساخته شده است که می کوشد بهترین و جدید ترین مطالب را برای بازدید کنندگان تهیه و منتر کند! متشکریم که وقت گران بهای خود را در سایت ما می گذرانید! برای تعجیل آقا صلواتی بفرمایید!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به سایت و مطالب سایت چه امتیازی میدهید؟؟
    تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 694
  • کل نظرات : 724
  • افراد آنلاین : 83
  • تعداد اعضا : 1571
  • آی پی امروز : 327
  • آی پی دیروز : 86
  • بازدید امروز : 804
  • باردید دیروز : 268
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,174
  • بازدید ماه : 2,174
  • بازدید سال : 43,885
  • بازدید کلی : 2,472,409
  • خبر نامه سایت
    پس از وارد کردن ایمیل خود در کادر زیر دکمه "در خبر نامه عضوم کن! "رو بزنید و پس از تایید ایملیل، از این به بعد می توانید جدید ترین مطالب عکس ها و .. را در ایمیل خود داشته باشید.

    Enter your email address:

    Delivered by خبر نامه سه فان سه


    گالری

    عکس های جدید سپیده خداوردی | گالری عکس های جدید سپیده خداوردیعکس های گلچین و تازه منتشر شده ی آزاده زارعی

    عکس های جدید و زیبای آزاده صمدی | گالری عکس بازیگران زن ایرانیعکس های جدید از خوشگل ترین دختران و زنان کره ای | دختران و زنان خوشگل کره ای

    عکس های جدید و کاملا جدید از نانسی عجرم | عکس های خفن نانسی