loading...
سایت تفریحی و سرگرمی سه فان سه www.3fun3.ir
تماس با ما
با سلام خدمت بازدیدکنندگان گرامی

دوستان با کلیک بر روی عکس زیر میتوانید با ما در تماس باشید
+
هرگونه سوالی از بنده دارید میتونید با فرم تماس با ما مطرح کرده و بنده پاسخ رو به ایمیلتون ارسال میکنم

admin بازدید : 948 چهارشنبه 06 آذر 1392 نظرات (1)

دلنوشته ها و عاشقانه های بسیار زیبا + عکس های عاشقانه

www.3fun3.ir

 

به درخواست چنتا از کاربران تصمیم گرفتم چنتا مطلب عاشقانه بزارم.

در ادامه.... قلبدل شکسته

دلنوشته ها و عاشقانه های بسیار زیبا + عکس های عاشقانه

www.3fun3.ir

 

وقتی هستی
وقتی می آیی
دیگر حرفی برای گفتن نمی ماند
یعنی احساسم در گفتن نمیگنجد
بمان

فقط همین

 

 منی که دیگه نه از اومدن کسی ذوق زده میشم
نه کسی از کنارم بره حوصله دارم نازشو بخرم که برگرده...
من آدم بی احساسی نیستم
من بی معرفت و نامرد نیستم ...
یه زمانی یه کسایی وارد زندگیم شدن
که یه سری بــــاورامو از بین بـــردن
فقط باید یکی باشه بفهمه منو ، یکی باشه از جنس خودم ...

 

 

بهش میگم ...میخواهم بروم زیارت ... می پرسه کجا؟ میگم زیارت مادر و پدرم .... میگه فکر کردم مکه میروی ... گفتم کعبۀ خانۀ من پدرم و مادرم است ... زیارت آنها را خدا واجب بر من کرده ست ... میگه خسیس ... روایت از خودت نساز ... خرج خانه خدا نمی کنی ... مفت حرف نزن ... میگم خدا به خرج من و تو نیاز ندارد ... اما من به رضایت آنها نیازمندم ....

 

خدایا! به من رفیقی بده که با من گریه کند.
آن دوستی که با من بخندد را
خودم پیدا خواهم کرد!

 


دلنوشته ها و عاشقانه های بسیار زیبا + عکس های عاشقانه

www.3fun3.ir

 

 

جواب سوالم تو باشی اگر
ز دنیا ندارم سوالی دگر
که من پاسخی چون تو می خواستم
مباد آرزویم از این بیشتر

 

نشستم به بامی که بامیش نیست
شگفتا دلم می زند باز پر
نفسگیر گردیده آرامشم
خوشا بار دیگر هوای خطر

بر آن است شب تا به خوابم کشد
بزن باز بر زخم من نیشتر

 

دلنوشته ها و عاشقانه های بسیار زیبا + عکس های عاشقانه

www.3fun3.ir

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mona در تاریخ 1392/09/20 و 12:44 دقیقه ارسال شده است

عالی بودشکلک
پاسخ : ممنون ازت مونا جان !


کد امنیتی رفرش
مطالب جنجالی و پر بازدید+جدید
تبلیغات

درباره ما
به نام خدا.سایت سه فان سه با کمک خدا و یاری دوستان از اواخر تیر 92 ساخته شده است که می کوشد بهترین و جدید ترین مطالب را برای بازدید کنندگان تهیه و منتر کند! متشکریم که وقت گران بهای خود را در سایت ما می گذرانید! برای تعجیل آقا صلواتی بفرمایید!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به سایت و مطالب سایت چه امتیازی میدهید؟؟
    تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 694
  • کل نظرات : 724
  • افراد آنلاین : 75
  • تعداد اعضا : 1571
  • آی پی امروز : 145
  • آی پی دیروز : 86
  • بازدید امروز : 340
  • باردید دیروز : 268
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,710
  • بازدید ماه : 1,710
  • بازدید سال : 43,421
  • بازدید کلی : 2,471,945
  • خبر نامه سایت
    پس از وارد کردن ایمیل خود در کادر زیر دکمه "در خبر نامه عضوم کن! "رو بزنید و پس از تایید ایملیل، از این به بعد می توانید جدید ترین مطالب عکس ها و .. را در ایمیل خود داشته باشید.

    Enter your email address:

    Delivered by خبر نامه سه فان سه


    گالری

    عکس های جدید سپیده خداوردی | گالری عکس های جدید سپیده خداوردیعکس های گلچین و تازه منتشر شده ی آزاده زارعی

    عکس های جدید و زیبای آزاده صمدی | گالری عکس بازیگران زن ایرانیعکس های جدید از خوشگل ترین دختران و زنان کره ای | دختران و زنان خوشگل کره ای

    عکس های جدید و کاملا جدید از نانسی عجرم | عکس های خفن نانسی