loading...
سایت تفریحی و سرگرمی سه فان سه www.3fun3.ir
تماس با ما
با سلام خدمت بازدیدکنندگان گرامی

دوستان با کلیک بر روی عکس زیر میتوانید با ما در تماس باشید
+
هرگونه سوالی از بنده دارید میتونید با فرم تماس با ما مطرح کرده و بنده پاسخ رو به ایمیلتون ارسال میکنم

admin بازدید : 332 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

اس ام اس جدید و زیبای تولدت مبارک | www.3fun3.ir

http://up.3fun3.ir/up/3fun3/3f/467413_B9F4TtOQ.jpg

 

 

 

اس ام اس های زیبا در ادامه مطلب !!

اس ام اس جدید و زیبای تولدت مبارک | www.3fun3.ir

 

اس ام اس های تولدت مبارک

تو یک تولدی شدی به قلب زخمی ام ببین

که با تو من ظهور شدم احیا شدم مثل نگین

عزیز مبارکت باشه امروز روز تولدت

این قلب خسته منه بردار برو ما خودت.

اس ام اس جدید و زیبای تولدت مبارک | www.3fun3.ir

امروز هوا دوباره

حس قشنگی داره

نم نم عشق و مستی

از آسمون میباره

تولدت مبارک

ای گل گلدون من

هزار سال زنده باشی

بسته به تو جون من

اس ام اس جدید و زیبای تولدت مبارک | www.3fun3.ir

دیشب برای روز تولدت

یک سبد ستاره چیده ام

تکه ای ازماه را

و یک شاخه نیلوفر

تو متولد می شوی

و من برایت لبخند می زنم

تولدت مبارک

اس ام اس جدید و زیبای تولدت مبارک | www.3fun3.ir

میلاد توست

و من بیستمین بار

کبوتر عشقم را

درآسمان خیال تو

پرواز می دهم

سال هاست کبوترم

جلد مهربانیت شده است

اس ام اس های تولدت مبارک

آرزو می کردم که درجشن میلادت تک ستاره آسمان چشمانت باشم

تا در آغوشت طولانی ترین شبم را تقدیمت کنم

و درکلبه انتظارت بوسه هایم را میهمانت

تولدت مبارک

اس ام اس جدید و زیبای تولدت مبارک | www.3fun3.ir

لحظه های هستی من از تو پر شده ست

در تمام روز

در تمام شب

در تمام هفته

در تمام ماه

در فضای خانه .. کوچه .. راه

در هوا .. زمین .. درخت .. سبزه .. آب

در خطوط در هم کتاب

در دیار نیلگون خواب

خوب خوب نازنین من
.
.
.
تولدت مبارک

اس ام اس جدید و زیبای تولدت مبارک | www.3fun3.ir

شب را

در می نوردم

و ز تاریکی گریزی ندارم

می دانم روشنایی در راه است

و فانوس عالم گونت

روشنی مهتاب

به تن دارد

میلادت مبارک

اس ام اس های تولدت مبارک

در ستاره بارانِ میلادت

میان احساس من

تا حضور تو

حُبابی است از جنس هیچ

از دستان من

تا لمس نگاه تو

آسمانی است به بلندای عشق

تولدت مبارک

اس ام اس جدید و زیبای تولدت مبارک | www.3fun3.ir

امروز روز توست

روز میلادت

دنیا تبسم کرده است امروز با یادت

اس ام اس های تولدت مبارک

امروز بی شک اسمان ابی ترین ابیست

چرخ و فلک همچون دلم درگیر بی تابیست

تولدت مبارک

اس ام اس جدید و زیبای تولدت مبارک | www.3fun3.ir

روز میلادت شاید

بهانه ای است

تا از پس این فاصله های خاکی

از پس دریا دریا آب

دستان ِ دلت

آن بی نهایت ترین نهایت ِعشق را

عاشقانه در دست بگیرم

و گرمای همیشه ماندنت

در اکنون ترین لحظه امروز

و همین امروز

از خورشید حضورت

تابیدن بگیرد!

تولدت مبارک

اس ام اس جدید و زیبای تولدت مبارک | www.3fun3.ir

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب جنجالی و پر بازدید+جدید
تبلیغات

درباره ما
به نام خدا.سایت سه فان سه با کمک خدا و یاری دوستان از اواخر تیر 92 ساخته شده است که می کوشد بهترین و جدید ترین مطالب را برای بازدید کنندگان تهیه و منتر کند! متشکریم که وقت گران بهای خود را در سایت ما می گذرانید! برای تعجیل آقا صلواتی بفرمایید!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به سایت و مطالب سایت چه امتیازی میدهید؟؟
    تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 694
  • کل نظرات : 724
  • افراد آنلاین : 85
  • تعداد اعضا : 1571
  • آی پی امروز : 266
  • آی پی دیروز : 86
  • بازدید امروز : 599
  • باردید دیروز : 268
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,969
  • بازدید ماه : 1,969
  • بازدید سال : 43,680
  • بازدید کلی : 2,472,204
  • خبر نامه سایت
    پس از وارد کردن ایمیل خود در کادر زیر دکمه "در خبر نامه عضوم کن! "رو بزنید و پس از تایید ایملیل، از این به بعد می توانید جدید ترین مطالب عکس ها و .. را در ایمیل خود داشته باشید.

    Enter your email address:

    Delivered by خبر نامه سه فان سه


    گالری

    عکس های جدید سپیده خداوردی | گالری عکس های جدید سپیده خداوردیعکس های گلچین و تازه منتشر شده ی آزاده زارعی

    عکس های جدید و زیبای آزاده صمدی | گالری عکس بازیگران زن ایرانیعکس های جدید از خوشگل ترین دختران و زنان کره ای | دختران و زنان خوشگل کره ای

    عکس های جدید و کاملا جدید از نانسی عجرم | عکس های خفن نانسی