loading...
سایت تفریحی و سرگرمی سه فان سه www.3fun3.ir
تماس با ما
با سلام خدمت بازدیدکنندگان گرامی

دوستان با کلیک بر روی عکس زیر میتوانید با ما در تماس باشید
+
هرگونه سوالی از بنده دارید میتونید با فرم تماس با ما مطرح کرده و بنده پاسخ رو به ایمیلتون ارسال میکنم

admin بازدید : 534 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)
اس ام اس عاشقانه از سه فان سه
اس ام اس های عاشقانه مهر ماه 92

اس ام اس عاشقانه از سه فان سه

 

رفتن بهانه نمی خواهد

 بهانه های ماندن  که تمام شوند کافیست
.
اس ام اس عاشقانه مهر 92
.

نمی دانم دل من نازک است

 یا چشمان تو تیز

 هرچه نگاه به تو می دوزم

 بند دلم پاره می شه
.
اس ام اس عاشقانه مهر 92
.

مسافت نمی تونه به محبت فاصله بده

 با اینکه کنارم نیستی اما مهربونیتو حس می کنم
.
اس ام اس عاشقانه مهر 92
.

مهربانی زبانی است که

برای کور دیدنی

برای کر شنیدنی

 و برای لال گفتنی است

 

اس ام اس عاشقانه از سه فان سه

 

.
اس ام اس عاشقانه مهر 92
.

دوره

 دوره ی تنهایی دست ها نیست

دوره

 دوره ی تنهایی دل هاست
.
اس ام اس عاشقانه مهر 92
.

به جان ثانیه هایی که در فراق چشمانت می گذرند

 دل کوچکم تنگ نگاه توست
.
اس ام اس عاشقانه مهر 92
.

تا جان به تنم باشد

 یادت به سرم باشد

 تا سر ندهم بر باد

 هرگز نروی از یاد

 

اس ام اس عاشقانه از سه فان سه

.
اس ام اس عاشقانه مهر 92
.

تنها تفاوت ما این است

 تو به خاطر نمی آوری

 من از خاطر نمی برم !
.
اس ام اس عاشقانه مهر 92
.

آمدی رفت زدل صبر و قرارم بنشین

 بنشین تا به خود آید دل زارم بنشین

دل و دین بردی و اکنون بی جانم آمده ای

 بنشین تا به تو آن هم بسپارم بنشین

 

اس ام اس عاشقانه از سه فان سه

.
اس ام اس عاشقانه مهر 92


 

http://8pic.ir/images/30957915745659775417.gif ادامه مطلب یادت نره !!http://8pic.ir/images/30957915745659775417.gif

.

 

اس ام اس عاشقانه از سه فان سه

اس ام اس عاشقانه مهر 92
.

ساعت نشدم پشت به دیوار کنم
خود را به دقیقه ها گرفتار کنم
ساعت شده ام که دوستت دارم را
هر ثانیه در گوش تو تکرار کنم


اس ام اس هاس عاشقانه 92,جملات عاشقانه مهر ماه 92


ذهنم فلج می شـــــود… وقتی می خوانمت
و تو حتی نمیگویی…
جـــــــــانم !


اس ام اس عاشقانه دلتنگی

دیکتاتور
تویی و آغوشت !
که هر بار مرا تسلیم می کند . . . !

اس ام اس عاشقانه تنهایی

مادرم می گفت :
دوستانت را ببین ، همه به جایی رسیده اند …
نمیدانست ، منتظر نشسته ام تا به تو برسم … !!!


اس ام اس دلشکسته


ز چشمت اگر چه که دورم هنوز ، پر از اوج عشق و غرورم
 قبول است عمر خوشی ها کم است ، ولی با توام پس صبورم هنوز


اس ام اس های عاشقانه غمگین 92

اس ام اس عاشقانه از سه فان سه



دیوانه نیستم !

فقط ، فقط طوری “خاص” که دیگران نمیتوانند ، تو را “دوست” دارم

اس ام اس های عاشقانه دوری 92

ترک دین و دل نمودم / ترک جان هم می کنم
هرچه گویی غیر عشقت / ترک آن هم می کنم

اس عاشقانه جدید

اس ام اس عاشقانه از سه فان سه



هیچوقت آرزوی “افتادن” چیزی را نداشته ام …
حالا برای اولین بار میخواهم : “لطفا بیفت” …
ای زیباترین اتفاق زندگی من !


اس ام اس رمانتیک مهر 92

اتل متل یه رویا به یادتم یه دریا
خواستم اینو بدونی که تو تکی تو دنیا

اس ام اس احساسی

برو به جهنم !!!
چون فقط تو هستی که میتونی جهنم رو بهشت کنی !

اس ام اس عاشقانه زیبا

وقتی تو با منی …
ترافیک میتونه زیباترین مکث عالم باشه …


اس ام اس عاشقانه از سه فان سه



بگذار همه ی زندگی ام گره ی کور بخورد …
دستهای “تــــــــــو” که باشد ملالی نیست …
با نگاه “تـــــــــــو” گره از همه چیز باز میشود حتی از دل گره خورده من … !


اس ام اس های عاشقانه دل فان

دوست دارم بدانم دوست داشتن را چگونه دوست داری تا دوستت بدارم آنگونه که تو دوست داری …

اس ام اس های عاشقانه زیبا

مرا ببخش ! اگر به تو پیله کرده ام ، قدری طاقت بیاوری پروانه ات میشوم …

اس ام اس عاشقانه مهر 92

ﻣﻦ ﺁﻥ ﺍﺑﺮﻡ ﮐﻪ ﺑﺎﺭﺍﻧﺶ ﺗﻮ ﻫﺴﺘﯽ
ﻫﻤﺎن ﯾﻮﺳﻒ ﮐﻪ ﮐﻨﻌﺎﻧﺶ ﺗﻮ ﻫﺴﺘﯽ
ﻣﺴﺎﻓﺮ ﻣﯿﺸﻮﻡ ﺗﺎ ﺁﺧﺮ ﻋﻤﺮ
ﺩﺭ ﺁﻥ ﺭﺍﻫﯽ ﮐﻪ ﭘﺎﯾﺎﻧﺶ ﺗﻮ ﻫﺴﺘﯽ

اسمس عاشقانه مهر

هوا دو نفره است و نیستی …
من هی کوچه ها را بالا و پایین می کنم برای دهن کجی به هواااا …

اس ام اس عاشقانه از سه فان سه


اس ام اس عاشقانه

موضوع انشاء : تعطیلات خود را چگونه گذراندید ؟
- به نام خدا
- فرسنگ ها دور از آغوشش . . .

 

دوستون دارنم فراوون:x

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب جنجالی و پر بازدید+جدید
تبلیغات

درباره ما
به نام خدا.سایت سه فان سه با کمک خدا و یاری دوستان از اواخر تیر 92 ساخته شده است که می کوشد بهترین و جدید ترین مطالب را برای بازدید کنندگان تهیه و منتر کند! متشکریم که وقت گران بهای خود را در سایت ما می گذرانید! برای تعجیل آقا صلواتی بفرمایید!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به سایت و مطالب سایت چه امتیازی میدهید؟؟
    تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 694
  • کل نظرات : 724
  • افراد آنلاین : 30
  • تعداد اعضا : 1571
  • آی پی امروز : 96
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 190
  • باردید دیروز : 208
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 903
  • بازدید ماه : 903
  • بازدید سال : 42,614
  • بازدید کلی : 2,471,138
  • خبر نامه سایت
    پس از وارد کردن ایمیل خود در کادر زیر دکمه "در خبر نامه عضوم کن! "رو بزنید و پس از تایید ایملیل، از این به بعد می توانید جدید ترین مطالب عکس ها و .. را در ایمیل خود داشته باشید.

    Enter your email address:

    Delivered by خبر نامه سه فان سه


    گالری

    عکس های جدید سپیده خداوردی | گالری عکس های جدید سپیده خداوردیعکس های گلچین و تازه منتشر شده ی آزاده زارعی

    عکس های جدید و زیبای آزاده صمدی | گالری عکس بازیگران زن ایرانیعکس های جدید از خوشگل ترین دختران و زنان کره ای | دختران و زنان خوشگل کره ای

    عکس های جدید و کاملا جدید از نانسی عجرم | عکس های خفن نانسی